Steve Madden

STEVE MADDEN
Założyciel, dyrektor kreatywny i projektant, Steve Madden, LTD.

 

Człowiek, który nosi wiele kapeluszy — i butów, Steve Madden. Nie da się go opisać jednym słowem. Jest przedsiębiorcą, wielokrotnie nagradzanym projektantem, tytanem biznesu oraz osobą, która ceni rodzinę. Projektant obuwia, który przekształcił swoje imię w światową markę, jest również tematem filmu dokumentalnego MADDMAN: The Steve Madden Story na Netflixie. Film opowiada historię człowieka, który zbudował świetnie prosperującą markę, niemal ją stracił na rzecz 'Wilka z Wall Street', a następnie odbił się od dna i stworzył globalne imperium. Doświadczał porażek i odnosił sukcesy, ale nigdy nie zapomniał o swoich skromnych początkach ani o głównych odbiorcach swojej twórczości, co przyniosło mu oddanych fanów na całym świecie. Uważany za giganta mody obuwniczej XXI wieku, Madden ma wrodzone wyczucie tego, co jest modne, co jest ekscytujące, jakie będą kolejne trendy i, co najważniejsze, jak to wpłynie na wybory klientów. Inspirowany rock'n'rollem, połączonym z odrobiną seksapilu i miejskiego charakteru, Madden tworzy buty, które są innowacyjne, zabawne, czasami dzikie, ale zawsze szykowne.

W 1990 roku, mając zaledwie 1 100 dolarów na koncie, Madden szybko podążył za swoją intuicją, by stworzyć następny wielki trend, przewidzieć potrzeby konsumentów i dostarczyć kolekcje, które były zarówno nowoczesne, jak i łatwe do sprzedaży. Skierowawszy swoją kreatywną energię na produkcję różnorodnych wzorów i wyrazistych stylów w fabryce na Queensie w Nowym Jorku, Madden szybko zrealizował swoje marzenie, a marka Steve Madden stała się rzeczywistością.

Wszechstronność projektanta w prognozowaniu trendów pozwoliła mu wspiąć się na szczyt swojej dziedziny. Podążając za swoją intuicją, przekształcił przestarzały model obuwia w modowy fenomen, wprowadzając nowoczesne buty na platformie podczas premiery swojej firmy. Zainspirowane przez gwiazdy rocka lat 70-tych, słynne już buty na platformie Maddena odniosły jeden z największych sukcesów tamtych czasów i stały się znakiem rozpoznawczym marki. Trzymając rękę na pulsie popkultury, Madden mówi: "Inspiruje mnie to, co ludzie noszą na ulicach całego świata, od Nowego Jorku po Londyn i nie tylko. Pomysły i inspiracje czerpię z chodzenia po chodnikach".

Nie ma produktów, które odzwierciedlają takie połączenia. Łączenie stylu z muzyką jest kluczowym elementem działalności Maddena: "Muzyka jest w DNA tego, co robię." Podobnie jak w modzie i designie, Madden ma talent do odkrywania nowego potencjału, co doprowadziło do powstania Steve Madden Music – zintegrowanej platformy marketingowej promującej artystów muzycznych poprzez różnorodne media, kanały konsumenckie i występy na żywo. Współpracował z gwiazdami takimi jak Lady Gaga, Katy Perry, Ellie Goulding, Iggy Azalea, Santigold, Tove Lo, Jason Derulo, The Kills, Tori Kelly, Halsey i Cardi B, gdy dopiero zdobywały sławę. Wraz z rosnącym sukcesem i stałym rozwojem platformy Steve Madden Music, Steve postanowił rozwijać swoją pasję do muzyki i w 2016 roku założył 5Towns Records.

Od strony filantropijnej, Steve Madden działa na rzecz osób potrzebujących drugiej szansy, wspierając różne organizacje zajmujące się tym tematem, a także pomaga młodym przedsiębiorcom dzięki nowo uruchomionej inicjatywie mentoringowej o nazwie "Self Made".

Steven Madden, LTD.:

Dziś marka Steve Madden rozwinęła się w firmę lifestyle'ową, która nie tylko posiada marki Steve Madden, Steven by Steve Madden, Madden Girl, Freebird i Stevie’s, ale także zarządza markami Betsey Johnson, Dolce Vita, Brian Atwood, Jocelyn, Report, Cejon, Mad Love i Blondo. Ponadto jest licencjonodawcą różnych marek, w tym torebek, pasków oraz popularnej marki sneakersów Superga.

Steven Madden LTD projektuje i dostarcza produkty pod markami własnymi dla różnych detalistów. Firma dysponuje rozwiniętym działem marek prywatnych, a jej dystrybucja hurtowa obejmuje domy towarowe, sklepy specjalistyczne, luksusowych detalistów, sieci krajowe oraz handel masowy na całym świecie. Posiada ponad 208 sklepów detalicznych w 70 krajach. Steve Madden licencjonuje niektóre swoje marki firmom zewnętrznym, umożliwiając im marketing i sprzedaż produktów takich jak odzież gotowa, odzież wierzchnia, bielizna, okulary, biżuteria, zapachy, bagaże oraz pościel i artykuły łazienkowe.

#imwithsteve

Search
Close

Sugerowane Kategorie

Twój koszyk

ZAMKNIJ

Twój koszyk jest pusty.