FAQ

ZAMÓWIENIA:

1.     Skąd mam wiedzieć, czy moje zamówienie zostało potwierdzone?


Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest na wskazany przy zamówieniu adres e-mail.

2.     Czy mogę anulować zamówienie?


Po rozpoczęciu przetwarzania zamówienia nie można wprowadzać żadnych zmian. Większość zamówień jest wysyłana w ciągu 24 godzin. W takim przypadku prosimy poczekać, aż nadejdzie zamówienie i postępować zgodnie ze zwykłą procedurą zwrotu.

3.     Czy mogę zmienić model, kolor lub rozmiar po złożeniu zamówienia?


Nie jesteśmy w stanie dokonać żadnych zmian produktów w złożonym zamówieniu. Większość zamówień jest wysyłana w ciągu 24 godzin. W takim przypadku prosimy poczekać, aż nadejdzie zamówienie i postępować zgodnie ze zwykłą procedurą zwrotu.

4.     Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?


Zamówienia złożone i opłacone do godziny 11:00 wysyłane są jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 11:00 wysyłane są następnego dnia roboczego po ich złożeniu. Zamówienia docierają w ciągu 1-4 dni roboczych.

5.     Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia można monitorować na stronie przewoźnika używając otrzymanego od nas numeru przesyłki z potwierdzenia nadania przesyłki.

Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło na wskazany adres e-mail- proszę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta kontakt@stevemadden.pl

6.     Co się stanie, jeśli złożę zamówienie, a Steve Madden nie będzie miał produktu w magazynie?

Jeśli nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia, skontaktuje się z Tobą Biuro Obsługi Klienta.

7.     Jak znaleźć konkretny model butów STEVE MADDEN?

Możesz kliknąć w pasek wyszukiwania w prawym górnym rogu każdej strony i wpisać, co chcesz znaleźć. Możesz użyć wyszukiwania według nazwy, koloru lub kategorii (np. wpisz „Lillie”, aby wyświetlić wszystkie dostępne kolory z tego modelu).

8.     Czy mogę połączyć zamówienia jeśli nie zostały jeszcze wysłane?

Zamówienia można połączyć po skontaktowaniu się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@stevemadden.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie.

9.     Jakie formy płatności są akceptowane w przypadku zakupów online

Płatności można dokonać za pośrednictwem STRIPE, lub przesyłka za pobraniem. Akceptujemy karty Visa, STRIPE, zwykły przelew. W przypadku zwykłego przelewu, oczekujemy na zaksięgowanie płatności do 12 godzin. Jeśli w tym czasie środki nie zostaną zaksięgowane zamówienie ulega anulacji.

10.     Jakie są opłaty za przesyłkę?

Dostawa jest DARMOWA. W przypadku Zwrotu towaru, Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych Produktów na własny koszt.

11.     Czy można zamówić przesyłkę do innego kraju UE?

W przypadku zamówień z adresem odbioru w PL przesyłka jest darmowa. W przypadku zamówienia przesyłki do innego kraju UE należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta e-mailem kontakt@stevemadden.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie w celu potwierdzenia dodatkowego kosztu jakim jest przesyłka międzynarodowa. Przesyłka zostanie nadana po uiszczeniu opłaty za produkt i dodatkowego kosztu transportu.

 

ZWROTY

1.     Jaka jest polityka zwrotów stevemadden.pl?

Na zwrot produktu zakupionego na stronie Klient ma 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Następnie należy wypełnić formularz zwrotu dostępny na stronie (pobierz tutaj) i załączyć do przesyłki z dopiskiem „Steve Madden- zwrot” na adres: 

Point of View

ul. Jeziora 2

05-652 Pniewy

Kopię formularza należy przesłać na kontakt@stevemadden.pl

Zwrot środków nastąpi do 14 dni od daty otrzymania formularza zwrotu oraz produktu. 

2.     Czy mogę zwrócić towary do sklepu Steve'a Maddena?


Produkty zakupione online można zwracać jedynie zgodnie z procedurą, która jest dostępna na naszej stronie- do 14 dni od daty otrzymania przesyłki korzystając z formularza zwrotu i wysyłając na swój koszt zgodne z wytycznymi w formularzu.

3.     Jaki jest zwykle czas realizacji zwrotów?


Zwrot środków za odesłany produkt następuje do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

4.     Czy mogę wymienić produkt na inny rozmiar, model lub kolor?


W chwili obecnej proponujemy klientom możliwość zwrotu towaru zgodnie z procedurą dostępną na stronie.

Niestety nie ma możliwości wymiany jednego produktu na drugi, natomiast można zwrócić jeden aby następnie zakupić inny produkt.

5.     Jak przebiega procedura reklamacji?


Reklamowany produkt należy odesłać na adres:

Point of View

ul. Jeziora 2

05-652 Pniewy

Z dopiskiem „Steve Madden- reklamacja”

Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.

Reklamację rozpatrzy się niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

 

PROMOCJE

1.     Czy promocje się łączą i można kumulować rabaty?


Rabatów udzielanych podczas promocji nie można łączyć. Nie łączymy ich również z rabatem udzielanym podczas wyprzedaży kolekcji.

2.     Czy w trakcie promocji obowiązują inne zasady zwrotów?


Procedura zwrotów i wymian pozostaję zgodna z regulaminem dostępnym na stronie.

Sklep zastrzega sobie prawo aby w każdej chwili zmienić/wycofać promocję, co nie będzie miało wpływu na zamówienia, które są już w realizacji.

PRODUKT

1.     Skąd mam wiedzieć, że zamawiam odpowiedni rozmiar?


Aby upewnić się, że wybieramy odpowiedni rozmiar należy spojrzeć na Tabelę Rozmiarów:

 

2.     Jeśli będę mieć wątpliwości odnośnie produktu- z kim mam się kontaktować?


W razie pytań dotyczących konkretnych modeli i ich specyfikacji, proszę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta kontakt@stevemadden.pl

KONTAKT:

e-mail: kontakt@stevemadden.pl lub przez formularz

BRANDINC Sp. z o.o.

Ul. Poznańska 3/4, 00-680 Warszawa

NIP: PL7010994164

Tlf: +48 426796630