Regulamin sklepu
Regulamin sklepu
Regulamin sklepu internetowego stevemadden.pl obowiązujący od dnia 01.grudnia 2021 roku
- Sklep internetowy dostępny na stronie internetowej pod adresem www.stevemadden.pl jest prowadzony przez FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. 1 Sierpnia 6, budynek D, 02-134 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000383261, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP: 5492421051, numer Regon: 121503121, kapitał zakładowy w kwocie 600.000,00 zł opłacony w całości.
-
Dane kontaktowe - Adres pocztowy: FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o., ul. 1 Sierpnia 6, budynek D, 02-134 Warszawa. Adres poczty elektronicznej: info@stevemadden.pl
- Godziny pracy Biura Obsługi Klienta podane są w zakładce KONTAKT u dołu strony internetowej www.stevemadden.pl (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym operatora, z którego usług korzystasz).
- Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są wymienione poniżej terminy należy przez nie rozumieć:
FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. 1 Sierpnia 6, budynek D, 02-134 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000383261, o kapitale zakładowym w kwocie 600.000,00 zł opłaconym w całości, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP: 5492421051, numer Regon: 121503121.
Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. dostępny na stronie internetowej pod adresem www.stevemadden.pl
Konsument/Klient – Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sklepem niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności która składa zamówienie
Czas realizacji zamówienia – liczba dni roboczych, w których Sklep skompletuje zamówienie złożone przez Klienta, powierzy zamówiony towar przewoźnikowi oraz dostarczy zamówiony towar za pośrednictwem przewoźnika do miejsca wskazanego przez Klienta w zamówieniu;
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego, określające: rodzaj i ilość towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu internetowego w chwili składania zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia towaru, miejsce wydania towaru oraz dane Klienta, stanowiące złożenie Sklepu przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego towarów będących przedmiotem zamówienia;
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, w szczególności zasady zawierania za pośrednictwem Sklepu internetowego umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu internetowego, zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
- Wszystkie towary znajdujące się w asortymencie Sklepu internetowego są fabrycznie nowe.
- Do korzystania ze Sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu Sklepu internetowego oraz składania zamówień.
- Klient korzystający ze Sklepu, zobowiązany jest do zachowania dobrych zwyczajów, przestrzegania ogólnie przyjętych zasad poszanowania dóbr osobistych osób trzecich, niezakłócania funkcjonowania Sklepu, korzystania z wszelkich treści zawartych w Sklepie tylko w zakresie własnego użytku osobistego.
- FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. świadczy drogą elektroniczną usługi w zakresie umożliwienia Klientom założenia i korzystania z Konta Klienta na stronie internetowej Sklepu internetowego pod adresem www.stevemadden.pl
- Klientem może zostać osoba fizyczna, która ukończyła 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, chyba że posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu internetowego, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego;
- Wymagania techniczne niezbędne do przeglądania oferty Sklepu i składania zamówień, to:
Sprzęt komputerowy połączony z internetem,
Posiadanie przeglądarki internetowej:
a) Internet Explorer w wersji 11.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies lub
b) Mozilla Firefox w wersji 52.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
c) Google Chrome w wersji 56.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
d) Opera w wersji 43.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
e) Apple Safari 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies;
Posiadanie i podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczącej zamówienia
- Usługa Konta Klienta polega na umożliwieniu Klientom korzystania z funkcjonalności Sklepu internetowego po zalogowaniu się.
- Rejestracja Konta Klienta w Sklepie internetowym jest dobrowolna i nieodpłatna.
- Klient może przeglądać produkty na stronie Sklepu internetowego, i także zamówienia bez rejestrowania Konta Klienta.
- W trakcie rejestracji klienta na stronie Sklepu, wymagane jest zaakceptowanie niniejszego regulaminu, jak również udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta Klienta w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mailto: info@stevemadden.pl albo w formie pisemnej na adres pocztowy FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. wskazany w § 1 punkt 1.1 Regulaminu, żądania usunięcia Konta Klienta wraz ze wskazaniem adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) aktualnie zarejestrowanego w Sklepie internetowym.
-
FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta Klienta z zachowaniem 100-dniowego okresu wypowiedzenia z ważnych przyczyn, do których należą:
1) korzystanie przez Klienta ze Sklepu internetowego w sposób naruszający przepisy prawa lub postanowienia niniejszego Regulaminu,
2) korzystanie przez Klienta ze Sklepu internetowego w sposób naruszający prawa osób trzecich lub dobre obyczaje,
3) korzystanie przez Klienta ze Sklepu internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie,
4) przesyłanie lub umieszczanie przez Klienta w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam).
- FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi Konta Klienta przesyłając Klientowi oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi Konta Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) aktualnie zarejestrowany w Sklepie internetowym.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Konta Klienta przez którąkolwiek ze Stron, jak również rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konta Klienta za zgodą obu Stron będzie skutkowało zablokowaniem i usunięciem Konta Klienta ze Sklepu internetowego.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Konta Klienta przez którąkolwiek ze Stron, jak również rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konta Klienta za zgodą obu Stron nie ma wpływu na prawa nabyte przez Strony przed wypowiedzeniem lub rozwiązaniem umowy.
- Klient może dokonać zakupu towaru znajdującego się w Sklepie www.stevemadden.pl przez złożenie zamówienia. Zamówienia mogą być składane 24/h dobę przez siedem dni w tygodniu.
- W celu dokonania zakupu na stronie sklepu www.stevemadden.pl potrzebne jest skompletowanie asortymentu z użyciem Koszyka, wybrać metodę płatności i rodzaj dostawy i potwierdzenie z obowiązkiem zapłaty.
- Elementem procedury składania zamówienia jest również podanie przez Klienta jego danych osobowych wskazanych w formularzu zamówienia oznaczonych jako obligatoryjne oraz wyrażenie przez Klienta, przez zaznaczenie odpowiedniego pola przed finalizacją zamówienia, zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu złożenia zamówienia. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne do złożenia zamówienia.
- W formularzu zamówienia należy wskazać:
1) imię i nazwisko oraz adres Klienta,
2) numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail) Klienta;
3) dane odbiorcy oraz adres, na który ma być dostarczony towar.
- Sklepie internetowy www.stevemadden.pl realizuje zamówienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Informacja o całkowitej wartości zamówienia, która obejmuje cenę towaru, jest każdorazowo podawana na stronie internetowej Sklepu internetowego www.stevemadden.pl w trakcie składania zamówienia,
- Złożenie zamówienia przez Klienta i wysłanie drogą elektroniczną potwierdzenia ze strony Sklepu przyjęcia zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży przez strony.
- Klient, który wybrał płatność z góry, powinien dokonać zapłaty w ciągu 12 godzin od otrzymania od Sklepu potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia. W przypadku braku zarejestrowania wpłaty na koncie Sklepu, w powyżej wskazanym czasie, zamówienie jest anulowane, a informacja o tym jest wysyłana do Klienta. Klient nie ponosi żadnych kosztów w związku z anulowaniem zamówienia.
- Klient, który przy składaniu zamówienia wybrał płatność przy odbiorze zamówionego towaru (płatność za pobraniem), zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki zawierającej zamówiony towar.
- Ceny towarów prezentowanych na stronie Sklepu www.stevemadden.pl wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto, tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT). Ceny te nie zawierają kosztów dostarczenia towaru. Z kolei całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia i one są zawarte w Koszyku, w podsumowaniu.
- Ceny towarów prezentowanych na stronach internetowych Sklepu internetowego mogą ulegać zmianie, przy czym zmiana ceny towaru nie ma wpływu na zamówienia złożone przed wejściem w życie zmiany ceny.
- Rozliczenia wszystkich transakcji dokonywane są za pośrednictwem centrum rozliczeniowego Stripe.
- Przy wyborze „przelew tradycyjny” Klient opłaca wartość zamówienia dokonując przelewy odpowiedniej wartości środków na konto bankowe Sklepu.
- Przy wyborze „płatność przy odbiorze” Klient opłaca wartość zamówienia przy odbiorze przesyłki.
- Towary zamawiane za pośrednictwem Sklepu internetowego www.stevemadden.pl są dostarczane według dostępnych możliwych sposobów wysyłki które są opisane w momencie składania zamówienia.
- Zamówiony towar jest dostarczany do miejsca Klienta wskazanego podczas składania zamówienia.
- Czas realizacji dostawy towaru może się różnić, w zależności od wybranego sposobu dostawy. Zazwyczaj wynosi od 1 do 4 dni roboczych.
- Klient Sklepu, wyraża zgodę poprzez akceptację tego regulaminu, na otrzymywanie dokumentu zakupu (faktura PDF) w formie elektronicznej na adres email podany przy składaniu zamówienia.
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2019 r. poz. 134.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 100 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punkcie 9 i punkcie 10 poniżej.
- Kupujący (Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 100 (słownie: stu) dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 10 (słownie: dziesięciu) dni roboczych. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej – Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik. Odstąpienie od umowy odbywa się poprzez złożenie oświadczenia przez Klienta. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych Produktów niezwłocznie, nie później niż w terminie 100 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. W celu zagwarantowania jak najsprawniejszej obsługi naszych Klientów prosimy o dołączenie dowodu zakupu i formularza zwrotów.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
- a) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje towar, będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części,
- b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
- Konsument może odstąpić od umowy informując Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na przykład przez wysłanie pisma pocztą na adres: FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o., ul. 1 Sierpnia 6, budynek D, 02-134 Warszawa, Polska z dopiskiem „Zwrot” lub przesłanie tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@stevemadden.pl Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z przykładowego formularza odstąpienia od umowy, dostępnego do pobrania w formie pdf na stronie Sklepu.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 100 dni od dnia, w którym Konsument poinformował o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument odeśle towar przed upływem 100-dniowego terminu na adres: DTW Logistics, ul. Sochaczewska 98C 05-870 Błonie, Polska z dopiskiem „Steve Madden - Zwrot”.
- Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 100 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności.
- Zwrot płatności, po otrzymaniu towaru, zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy
Jeżeli jakość zakupionego produktu okazała się niesatysfakcjonująca, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji. Jesteśmy odpowiedzialni dostarczyć towar wolny od wad fizycznych i prawnych. Zapewniamy, że w przypadku wystąpienia wad produkcyjnych, dołożymy wszelkich starań, aby sprostać pokładanemu w nas zaufaniu.
Procedura rozpatrywania reklamacji:
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na piśmie i wysyłając towar na adres magazynu, tj. DTW Logistics, ul. Sochaczewska 98C 05-870 Błonie, Polska, z dopiskiem „Steve Madden – reklamacja”.
- Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego Klient nie musi korzystać, i nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar do miejsca wskazanego w punkcie 1 niniejszych warunków.
- FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży istniejący w chwili jego doręczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od momentu wydania lub upływu minimalnej trwałości Towaru.
- FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. ponosi wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta odpowiedzialność z tego tytułu na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2022 r. poz. 2337).
- Reklamację rozpatrzy się niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia dostarczenia towaru. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
- W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Klient zostanie poproszony o uzupełnienie danych, zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php. - Klient posiadający status Konsumenta może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozwiązania indywidulanego sporu korzystając z bezpłatnej pomocy prawnej miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów - adres strony internetowej: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/.
- Inspekcja Handlowa jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Zadania Inspekcji Handlowej w zakresie prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz organizowania i prowadzenia stałych sądów polubownych wykonują właściwi miejscowo wojewódzcy inspektorzy Inspekcji Handlowej. Wykaz wszystkich wojewódzkich inspektorów Inspekcji Handlowej oraz stałych sądów polubownych wraz z adresami ich stron internetowych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
- Przypominamy jednocześnie adresy poczty elektronicznej FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. do kontaktu z klientami to: info@stevemadden.pl
- Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny - obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
Administratorem danych osób, składających zamówienia, dokonujących zapisu na newsletter, właścicieli kont na stronie www.stevemadden.pl a także wszelkich innych osób, udostępniających swoje dane osobowe, jest FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o., ul. 1 Sierpnia 6, budynek D, 02-134 Warszawa.
- Administrator przetwarza następujący zakres danych:
a) dane adresowe (adres miejsca zamieszkania, adres dostawy produktu, adres e-mail, numer telefonu),
b) dane identyfikujące (imię i nazwisko, adres IP, data urodzenia, płeć, numer konta bankowego, ID urządzenia, lokalizacja). - Dane wskazane w ust. 3 powyżej, stosowane są w następujących celach:
a) składania, realizowanie i rozliczanie zamówień,
b) procedura reklamacyjna,
c) zapis na newsletter (za zgodą Klienta),
d) informowanie o konkursach, promocjach, rabatach oraz innych informacjach handlowych i marketingowych (za zgodą Klienta),
e) rejestracja w e-sklepie (za zgodą Klienta), - Administrator, dla realizacji wskazanych wyżej celów, działa w oparciu o zgodę Klienta, a także w zakresie niezbędnym, do wykonania umowy z Klientem bądź do podjęcia działań poprzedzających zawarcie umowy, wniosek lub prośbę Klienta, którego dane dotyczą. Administrator przetwarza również dane w zakresie niezbędnym do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów – Administratora lub osoby trzeciej, w tym do ewentualnych sporów sądowych lub pozasądowego dochodzenia roszczeń.
- Administrator będzie przekazywać dane następującym podmiotom:
a) firmom kurierskim, odpowiedzialnym za dostarczanie towarów Klientom,
b) stronom serwisów społecznościowych, celem łatwiejszego dostępu do Klienta i optymalizacji usług
c) serwisom pomagającym Administratorowi w optymalizacji usług i zapewnieniu indywidualnemu Klientowi satysfakcjonującej oferty
d) partnerom Administratora, w tym spółkom produkcyjnym, członkom grupy kapitałowej Administratora – celem optymalizacji produkcji, dostawy oraz wykonywania procedury gwarancyjnej.
Administrator z każdym z wymienionych wyżej podmiotów zawiera umowę o powierzeniu przetwarzania danych. Administrator gwarantuje bezpieczeństwo przekazywania i przetwarzania danych osobowych przez wskazane podmioty.
- Administrator przechowuje i przetwarza dane osobowe tylko i wyłącznie w niezbędnym zakresie i w czasie uzasadnionym współpracą z Klientem.
- Pliki cookies są wykorzystywane w Serwisie za zgodą Użytkownika. Zgodna może zostać wyrażona przez Użytkownika poprzez odpowiednie ustawienia oprogramowania, w szczególności przeglądarki internetowej, zainstalowanego w urządzeniu telekomunikacyjnym wykorzystywanym przez użytkownika do przeglądania zawartości Sklepu.
- Klient ma prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ma również prawo przeniesienia danych osobowych do innego, wskazanego podmiotu. Żądania takie wymagają zgłoszenia Administratorowi.
- Klient może w każdym czasie cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych we wskazanym przez niego zakresie. Żądanie takie należy zgłosić Administratorowi w dowolnej formie.
- Klient ma prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w formie przewidzianej przez przepisy prawa.
- Brak zgody na którąkolwiek z czynności przetwarzania nie powoduje automatycznie braku możliwości korzystania z usługi oferowanej przez Administratora, której ta czynność przetwarzania nie dotyczy.
- Administrator, za zgodą Klienta, wykorzystuje dane do zautomatyzowanego przetwarzania danych, celem optymalizacji oferty dla zindywidualizowanego Klienta (profilowanie). Profilowanie polega na śledzeniu koszyka Klienta, jego ruchu w e-sklepie. Następnie dane przekazywane są do systemów, gdzie Klient – w ramach preferencji. Administrator wykorzystuje również silnik rekomendacyjny, który sugeruje Klientom produkty w oparciu o przeglądane oferty.
- Administrator gwarantuje zasad przestrzegania danych, zawartych w Ustawie o ochronie danych osobowych oraz w Ogólnym Rozporządzeniu o Ochronie Danych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679.
§10 Steve Madden Club - Warunki i zasady
Steve Madden Club to program lojalnościowy zarządzany przez FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o., ul. 1 Sierpnia 6, budynek D, 02-134 Warszawa.
1. Warunki przystąpienia
1.1 Aby przystąpić do programu, uczestnicy muszą wypełnić formularz rejestracyjny i zaakceptować Regulamin Sklepu oraz Politykę Prywatności.
1.2 Uczestnicy muszą mieć co najmniej osiemnaście (18) lat, aby przystąpić do programu.
1.3 Udział w programie jest bezpłatny.
1.4 Nie jest wymagany zakup, karta debetowa ani karta kredytowa do rejestracji lub zakwalifikowania się do podstawowego poziomu członkostwa (INSIDER).
2. Poziomy członkostwa
2.1 Klub Steve Madden oferuje trzy poziomy członkostwa oparte na punktach lojalnościowych, zwanych STARS, które są zdobywane poprzez kwalifikujące zakupy oraz udział w różnych inicjatywach.
2.2 Poziom INSIDER:
a) Przyznawany po rejestracji w Klubie Steve Madden.
b) Korzyści obejmują:
- Zbieranie 1 STAR za każde wydane 1 PLN lub poprzez inne kwalifikujące się działania (patrz §4 - Punkty lojalnościowe - STARS w celu uzyskania szczegółów).
- 20% rabat powitalny, ważny przez 3 miesiące od daty rejestracji, do wykorzystania na produkty nieobjęte rabatem (z wykluczeniem kart podarunkowych), zarówno online na www.stevemadden.pl, jak i w sklepach stacjonarnych Steve Madden w Polsce. Rabat nie może być łączony z innymi promocjami lub kodami rabatowymi i może być wykorzystany tylko raz.
- 50 STARS przyznawane po pierwszym logowaniu do konta Klubu.
- Wczesny dostęp do wyprzedaży, komunikowany za pośrednictwem newsletterów, wyskakujących okienek na stronie internetowej sklepu lub wyświetlany na koncie klubowym uczestnika.
- Dostęp do ekskluzywnych ofert, komunikowany za pośrednictwem newsletterów, wyskakujących okienek na stronie internetowej sklepu lub wyświetlany na koncie klubowym uczestnika.
2.3 Poziom VIP:
a) Ten poziom osiąga się po zebraniu 1000 STARS.
b) Korzyści obejmują:
- Kontynuowanie zbierania STARS w wysokości 1 STAR za każde wydane 1 PLN
- 40% specjalny rabat, ważny przez 3 miesiące od daty osiągnięcia tego poziomu, do wykorzystania na produkty nieobjęte rabatem (z wykluczeniem kart podarunkowych), zarówno online na stevemadden.pl, jak i w sklepach stacjonarnych Steve Madden w Polsce. Rabat nie może być łączony z innymi promocjami ani kodami rabatowymi i może być wykorzystany tylko raz.
- Wczesny dostęp do wyprzedaży i ekskluzywnych ofert, komunikowany za pośrednictwem newsletterów, wyskakujących okienek na stronie internetowej sklepu lub wyświetlany na koncie klubowym uczestnika.
- Dni podwójnych punktów – Zbieraj 2 STARS za każde wydane 1 PLN w określone dni, komunikowane za pośrednictwem newsletterów lub na stronie internetowej.
2.4 Poziom SUPERSTAR:
a) Ten poziom osiąga się po zebraniu 3 000 STARS.
b) Korzyści obejmują:
- Kontynuowanie zbierania STARS w wysokości 1 STAR za każde wydane 1 PLN.
- 60% specjalny rabat, ważny przez 3 miesiące od daty osiągnięcia tego poziomu, do wykorzystania na produkty nieobjęte rabatem (z wykluczeniem kart podarunkowych) zarówno online na stevemadden.pl, jak i w sklepach stacjonarnych Steve Madden w Polsce. Rabat nie może być łączony z innymi promocjami lub kodami rabatowymi i może być wykorzystany tylko raz.
- Wczesny dostęp do wyprzedaży i ekskluzywnych ofert, komunikowany za pośrednictwem newsletterów, wyskakujących okienek na stronie internetowej sklepu lub wyświetlany na koncie klubowym uczestnika.
- Dni podwójnych punktów – Zbieraj 2 STARS za każde wydane 1 PLN w określone dni, komunikowane za pośrednictwem newsletterów lub na stronie internetowej.
- Dostęp do ekskluzywnych wydarzeń zakupowych, komunikowanych za pośrednictwem newsletterów lub wyświetlanych na koncie klubowym uczestnika.
3. Utrzymywanie i zdobywanie nowych poziomów
3.1 Po osiągnięciu danego poziomu, członkowie nie mogą zostać zredukowani do niższego poziomu, chyba że dokonają zwrotu zakupu, co skutkuje odjęciem STARS zdobytych z tego zakupu.
3.2 Wykorzystanie STARS na nagrody nie wpływa na poziom członkostwa, nawet jeśli saldo STARS spadnie.
4. Punkty lojalnościowe - STARS
4.1 Aby zbierać STARS, uczestnicy muszą być zalogowani na swoje konto przed dokonaniem zakupu lub wzięciem udziału w kwalifikujących się działaniach.
4.2 STARS wygasają po okresie 12 miesięcy. Na przykład, jeśli zdobędziesz 50 STARS 1 kwietnia 2024 roku, te 50 STARS wygaśnie 31 marca 2025 roku.
4.3 Zbieranie STARS poprzez zakupy:
a) Uczestnicy muszą zalogować się na swoje konto przed dokonaniem zakupów online lub podać dane identyfikacyjne (adres e-mail) w sklepach stacjonarnych przed dokonaniem zakupu.
b) Za każde wydane 1 PLN zdobywa się 1 STAR na wszystkie produkty, w tym na produkty objęte rabatem.
c) STARS będą widoczne, gdy status zamówienia zmieni się na „zrealizowane” (po przekazaniu zamówienia przewoźnikowi).
d) Jeśli zakup zostanie zwrócony, STARS zdobyte z tej transakcji zostaną odjęte.
e) Jeśli produkt zostanie wymieniony bez zwrotu pieniędzy, zdobyte STARS nie zostaną odjęte.
4.4 Dodatkowe sposoby na zdobywanie STARS:
a) Dołączenie do Klubu: 50 STARS przyznawane jest po pierwszym logowaniu po rejestracji.
b) Podanie daty urodzin w koncie Steve Madden Club. 100 STARS przyznawane jest w dniu urodzin. Jeśli data urodzin przypada w ciągu 30 dni od podania daty urodzin, STARS zostaną przyznane po upływie 30 dni.
c) 25 STARS są przyznawane za wykonanie akcji polegającej na obserwowaniu konta Steve Madden Polska na platformie Facebook. Aby STARS zostały naliczone, uczestnik musi wykonać tę akcję za pośrednictwem swojego konta uczestnika.
d) Złożenie 3. zamówienia: zdobycie 100 STARS po dokonaniu trzeciego zakupu. STARS są przyznawane po zmianie statusu zamówienia na „zrealizowane”. Jeśli którekolwiek z zamówień w tej akcji zostanie zwrócone, STARS zdobyte za tę akcję zostaną odjęte.
e) Zostawianie recenzji: kilka dni po dokonaniu zakupu zostanie wysłany mail z prośbą o wystawienie recenzji. Przekazanie recenzji poprzez tego maila skutkuje przyznaniem 25 STARS. Pozostawienie recenzji za kilka zakupionych produktów skutkuje przyznawaniem STARS w zestawach po 25 STARS raz w tygodniu za każdą dostarczoną recenzję.
4.5 STARS a zwroty produktów i zwrot pieniędzy
a) Ponieważ STARS są przyznawane na podstawie wydanych kwot, będą one tracone za każdy zwrot. W przypadku wymiany na inny produkt, STARS zostaną zachowane. Odpowiednia ilość STARS odpowiadająca zwróconej kwocie zostanie odjęta.
5. Rabaty oferowane w Steve Madden Club
5.1 Rabaty procentowe
a) Po przystąpieniu do programu lub osiągnięciu nowego poziomu, uczestnikowi przyznawane są rabaty procentowe (20% na poziomie INSIDER, 40% na poziomie VIP i 60% na poziomie SUPERSTAR).
b) Rabaty te można wykorzystać na wszystkie produkty nieprzecenione (z wykluczeniem kart podarunkowych) w sklepie internetowym www.stevemadden.pl lub w sklepach stacjonarnych Steve Madden w Polsce. Nie można ich łączyć z żadnym innym rabatem, promocją ani kodem rabatowym. Tylko jeden kod rabatowy może być użyty podczas jednej transakcji. Są ważne przez 3 miesiące od daty ich wydania. Data wygenerowania kodu jest widoczna w sekcji 'Historia nagród' na koncie klubowym uczestnika.
5.2 Rabaty wartościowe za wymianę STARS
a) STARS można wymieniać na rabaty wartościowe bezpośrednio przy kasie w sklepie internetowym www.stevemadden.pl. Minimalna liczba STARS potrzebna do uzyskania pierwszego poziomu rabatu to 300 STARS.
b) Dostępne są 4 kwoty rabatów: 30 PLN za 300 STARS, 40 PLN za 400 STARS, 60 PLN za 600 STARS oraz 90 PLN za 900 STARS. W okresie od 02.12.2024 do 31.12.2024: 10 PLN za 50 STARS, 30 PLN za 150 STARS, 40 PLN za 200 STARS, 60 PLN za 300 STARS oraz 90 PLN za 450 STARS.
c) Te rabaty można wykorzystać na wszystkie dostępne produkty (z wyjątkiem kart podarunkowych), zarówno w pełnej cenie, jak i na produkty objęte rabatem. Nie można ich łączyć z żadnym innym kodem rabatowym. Tylko jeden kod może być użyty podczas jednej transakcji. Aby wymienić STARS na rabat w sklepie stacjonarnym Steve Madden w Polsce, uczestnik musi zostać zidentyfikowany za pomocą swojego adresu e-mail przy kasie.
d) Po wykorzystaniu rabatu za STARS, liczba STARS użyta do tej transakcji zostanie automatycznie odjęta z konta uczestnika.
e) Rabaty są dostępne do wykorzystania, dopóki STARS nie wygasły (12 miesięcy od daty ich uzyskania).
f) Jeśli dokonano zwrotu produktu i został dokonany zwrot pieniędzy, a rabat z wymiany STARS został użyty do tej transakcji:
- Jeśli całe zamówienie zostało zwrócone i zwrot pieniędzy został dokonany za całość zamówienia, liczba STARS wykorzystana na rabat przy tej transakcji zostanie automatycznie zwrócona na konto uczestnika.
- Jeśli jest to częściowy zwrot, STARS nie zostaną automatycznie zwrócone na konto uczestnika. Uczestnik musi napisać na adres info@stevemadden.pl i poprosić o zwrot odpowiadającej kwoty STARS zgodnie z wysokością zwrotu.
6. Zakończenie uczestnictwa w Klubie i dezaktywacja konta
6.1 Steve Madden Club został zaprojektowany w celu zapewnienia korzyści uczestnikom w oparciu o ich działania i interakcje z marką Steve Madden Poland, reprezentowaną przez FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. W związku z tym, jeśli uczestnik nie podejmuje żadnych działań ani interakcji związanych z Steve Madden Club przez okres 24 (dwadzieścia cztery) kolejnych miesięcy, FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. może dezaktywować konto uczestnika.
6.2 Steve Madden Club zakłada, że uczestnik przestrzega tych Warunków i zachowuje się w sposób uczciwy wobec FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. W związku z tym FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zawieszenia konta uczestnika w Steve Madden Club, a nawet jego trwałej dezaktywacji. Dodatkowo, w odpowiednich przypadkach, mogą zostać anulowane powiązane korzyści, w przypadku naruszenia Warunków lub nadużyć ze strony uczestnika podczas korzystania z Steve Madden Club lub w relacji z FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o.
6.3 FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. przeprowadzi zawieszenie lub dezaktywację po wcześniejszym powiadomieniu uczestnika w sposób, który uzna za najbardziej odpowiedni, bez możliwości ubiegania się przez uczestnika o jakiekolwiek odszkodowanie, szczególnie w następujących przypadkach:
- W przypadku oszustwa, próby oszustwa lub kradzieży przez uczestnika w sklepie stacjonarnym i/lub na stronie www.stevemadden.pl.
- W przypadku niewłaściwego korzystania lub nadużywania Steve Madden Club.
- W przypadku działań, które mogą zakłócić działanie stron internetowych Steve Madden, funkcjonowanie Steve Madden Club lub działalność sklepów stacjonarnych.
- W przypadku uzasadnionego podejrzenia naruszenia przez uczestnika Warunków, wpływającego na bezzasadne przyznawanie punktów lub brak odjęcia punktów z konta uczestnika, gdy takie odjęcie powinno nastąpić zgodnie z Warunkami, lub bezzasadnego przyznawania innych korzyści w Klubie.
- W przypadku obraźliwych, dyskryminujących, rasistowskich, homofobicznych, seksistowskich komentarzy lub postów, lub tych, które naruszają godność człowieka i podstawowe wolności.
- Ogólnie, w przypadku nieprzestrzegania postanowień tych Warunków.
6.4 W przypadku naruszenia opisanych powyżej, FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. odblokuje konto uczestnika po przeprowadzeniu wewnętrznego dochodzenia. Każdy uczestnik ma prawo przedstawić uzasadnienie/wyjaśnienie swojego działania, które, jak podejrzewa FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o., narusza warunki tego Regulaminu. Niezależnie od powyższego, FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. może dezaktywować konto uczestnika ze skutkiem natychmiastowym, jeśli uczestnik wielokrotnie (bez względu na wcześniejsze ostrzeżenia) lub w rażący sposób narusza Warunki i Zasady.
6.5 Dodatkowo, FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. może zamknąć konto uczestnika w Steve Madden Club w dowolnym momencie z ważnego powodu, z okresem wypowiedzenia wynoszącym 2 (dwa) miesiące, co umożliwia uczestnikowi wykorzystanie zgromadzonych STARS. Ważny powód obejmuje:
- Sytuację, w której uczestnik nie zaangażował się w żadną działalność w ramach Programu przez okres przekraczający 2 (dwa) lata;
- Istotne naruszenie przez uczestnika postanowień Warunków i Zasad w sposób nieuzasadniający wykluczenia z Steve Madden Club ze skutkiem natychmiastowym.
6.6 Konto uczestnika w Steve Madden Club może być również zamknięte przez uczestnika w dowolnym momencie, wysyłając e-mail na adres info@stevemadden.pl, bez podawania powodu. Uczestnik będzie musiał wtedy utworzyć nowe konto w Steve Madden Club, jeśli zechce ponownie zacząć gromadzić STARS i korzystać z Steve Madden Club.
6.7 W dniu wygaśnięcia uczestnictwa rejestracja uczestnika wygasa i nie może on już zdobywać ani wymieniać STARS.
7. Zastrzeżone prawa dla FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o.
7.1 FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. może w dowolnym momencie modyfikować Steve Madden Club z powodów strategicznych. Dodatkowo, FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w tych Warunkach w dowolnym momencie z ważnych powodów. Ważny powód do zmiany Warunków obejmuje w szczególności:
- Zmianę w procesie przystępowania uczestników do Klubu.
- Zmianę strategii handlowej lub marketingowej FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o.
- Zmiana ogólnie obowiązujących przepisów prawnych lub ich interpretacji przez właściwe organy, która ma bezpośredni wpływ na treść Warunków i wymaga odpowiednich dostosowań.
- Orzeczenie, decyzja lub inny akt wydany przez sąd lub kompetentny organ publiczny, który bezpośrednio oddziałuje na treść Warunków i wymaga odpowiednich dostosowań.
- Zapobieganie naruszeniom Warunków lub przeciwdziałanie nadużyciom.
- Usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Warunków.
7.2 Jeśli takie modyfikacje są istotne, uczestnicy zostaną poinformowani w sposób uznany za najbardziej odpowiedni (poczta, e-mail, SMS, powiadomienia push, wiadomości online, ogłoszenia w sklepie itp.) z odpowiednim wyprzedzeniem. Kontynuacja korzystania z Steve Madden Club po poinformowaniu i zapoznaniu się z zaktualizowanymi Warunkami będzie uważana za zgodę na nową wersję Warunków.
7.3 Najświeższa wersja Warunków i Zasad jest dostępna na stronie internetowej. FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. zachęca uczestników do regularnego przeglądania treści Warunków.
7.4 FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. zastrzega sobie również prawo do modyfikacji lub zawieszenia Steve Madden Club. W przypadku trwałego zaprzestania działalności lub całkowitej przebudowy Steve Madden Club, skutkującej utratą korzyści lub zgromadzonych STARS, uczestnicy zostaną poinformowani w sposób uznany przez FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. za najbardziej odpowiedni (poczta, e-mail, SMS, wiadomości online, ogłoszenia w sklepach itp.) z odpowiednim wyprzedzeniem. Jeśli uczestnik nie wykorzysta zgromadzonych STARS lub przyznanych rabatów przed zakończeniem działalności Steve Madden Club, STARS lub korzyści będą na stałe niedostępne, chyba że zaznaczone zostanie inaczej.
7.5 Dodatkowo, FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. nie może zagwarantować, że zgromadzone, niewykorzystane STARS będą mogły być wykorzystane w jakiejkolwiek formie w zaktualizowanym Steve Madden Club.
8. Ograniczenie odpowiedzialności
8.1 FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności wobec żadnej osoby za jakiekolwiek działania podjęte lub zaniechane w związku z Steve Madden Club, w granicach określonych przez prawo.
8.2 FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. będzie przetwarzać dane osobowe uczestnika w celu świadczenia usług Steve Madden Club, w tym zarządzania ich zakupami, uwzględniając ich korzyści i zalety, rejestrowania zdobytych i wykorzystanych STARS oraz dostarczania im spersonalizowanych korzyści i ofert, a także zarządzania ich kontem w Steve Madden Club na stronie internetowej sklepu. Dodatkowo, firma będzie przetwarzać dane osobowe uczestnika w celu dostarczania im spersonalizowanych treści i wiadomości niezbędnych do realizacji podstawowych usług Klubu.
8.3 FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niedoinformowanie uczestników Klubu w sprawach związanych z Steve Madden Club oraz nie odpowiada za błędne lub niedokładne wprowadzenie informacji, problemy związane z jakimkolwiek sprzętem lub oprogramowaniem używanym przez uczestnika, błędy ludzkie, przerwy, usunięcia, zaniechania, awarie lub usterki jakiejkolwiek sieci telefonicznej lub transmisji elektronicznej, problemy związane z sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, brak dostępu do strony internetowej lub usługi online, ani za jakikolwiek inny błąd lub awarię techniczną lub nietechniczną z jakiejkolwiek przyczyny, w granicach dozwolonych przez prawo.
9. Rozstrzyganie sporów
9.1 Wszystkie roszczenia, podstawy roszczeń oraz spory wynikające z Warunków i Zasad członkostwa w Steve Madden Club będą rozstrzygane w siedzibie FASHION INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. w Polsce.
DEFINICJE:
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Klient będący osobą fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.